با من درد و دل کن ....

متن مرتبط با «انسانیت ویکی پدیا» در سایت با من درد و دل کن .... نوشته شده است

انسانیت

  • نیلوبلاگ

    فکر کردم وقتی بری همه چیز رو زود فراموش میکنم .فکر کردم وقتی بری آزاد تر می شم . دست کم گرفتمت .حالا نیستی احساس پوچی میکنم . یه کوه رو از دست دادم حس می کنم تنهام . تنها و غریب تو که بودی شک نداشتم یکی هوامو داره یکی هست نمیزاره غضه بخورم . نمیزاره تنها باشم همش هوای چشمامو داره که نکنه بارونی بشه حالا که رفتی همه اینا روکم دارم . ولی با غربت و تنهاییxa0 خودم میسوزم و میسازمxa0 xa0و تن به خیانت به همجنس خودم نمیدم .آدم باید انسانیت داشته باشهxa0 هرچقدر هم که دستش برای گناه و خیانت آزاد باشه ...

    ادامه مطلب