فکر کردم وقتی بری آزاد تر می شم . دست کم گرفتمت .
حالا نیستی احساس پوچی میکنم . یه کوه رو از دست دادم
حس می کنم تنهام . تنها و غریب
تو که بودی شک نداشتم یکی هوامو داره
یکی هست نمیزاره غضه بخورم . نمیزاره تنها باشم
همش هوای چشمامو داره که نکنه بارونی بشه
حالا که رفتی همه اینا روکم دارم .
ولی با غربت و تنهایی خودم میسوزم و میسازم
و تن به خیانت به همجنس خودم نمیدم .
آدم باید انسانیت داشته باشه هرچقدر هم که دستش برای گناه و خیانت آزاد باشه
با من درد و دل کن .......ما را در سایت با من درد و دل کن .... دنبال میکنید
برچسب: انسانیت,انسانیت کجاست,انسانیت چیست,انسانیت مرده است,انسانیت شعر,انسانیت به انگلیسی,انسانیت شاعری,انسانیت یعنی,انسانیت ویکی پدیا,انسانیت هنوز زنده است, نویسنده: بازدید: 27