با من درد و دل کن ....

متن مرتبط با «این حقم نیست» در سایت با من درد و دل کن .... نوشته شده است

این حقم نبود

  • نیلوبلاگ

    میدونی چیه ؟ با رفتنش داغونم کرد عذابم داد دلشکستم کرد .تنها شدنم برام خیلی سخت تموم شد ولی به روی خودم نیاوردم گفتم عیبی نداره بالاخره باید میرفت سقوط کردم تو دره سکوت با رفتنش خیلی چیزا رو برد احساسxa0- اعتماد - عشق - غرور خرابم کرد دروغ گفت دیگه دوسش ندارم بارو بندیلشو جمع کردمو گذاشتمxa0پشت در xa0قلبم دیگه ام راه نمیدمش نفرینش نکردمکاری باهاش ندارم ولی حق من این نبود همه احساس و علاقه و وابستگیمو نابود کرد .بهم گفت آدم فروش خودش آدم فروشی کرد منو پیش داداشم خراب کرد شدم دروغگو و هزار چیز دی...

    ادامه مطلب