
دیشبxa0درس جدیدی از زندگی یاد گرفتم .دریافتم که دستان نوازشگر کسی را که در اوج اندوه تو را آرام میکند را نباید باور کرد .او نیزxa0 به زودیxa0خواهد رفت .xa0تلخ تر از گذشته در گوش دلم زمزمه کردم :دیدی او نیز رفت ؟دیگر باور نکن ماندنش را اگر کسی با تو گفت در کنارت می ماند گفت هرگاه اراده کنی من هستم دیگر باور نکن این من هستم ها را دروغ است باور نکن xa0xa0...
ادامه مطلب
میدونی چیه ؟ با رفتنش داغونم کرد عذابم داد دلشکستم کرد .تنها شدنم برام خیلی سخت تموم شد ولی به روی خودم نیاوردم گفتم عیبی نداره بالاخره باید میرفت سقوط کردم تو دره سکوت با رفتنش خیلی چیزا رو برد احساسxa0- اعتماد - عشق - غرور خرابم کرد دروغ گفت دیگه دوسش ندارم بارو بندیلشو جمع کردمو گذاشتمxa0پشت در xa0قلبم دیگه ام راه نمیدمش نفرینش نکردمکاری باهاش ندارم ولی حق من این نبود همه احساس و علاقه و وابستگیمو نابود کرد .بهم گفت آدم فروش خودش آدم فروشی کرد منو پیش داداشم خراب کرد شدم دروغگو و هزار چیز دی...
ادامه مطلب
دلتنگتونم زیااااادxa0...
ادامه مطلب