چرا فکر می کنی چون دختری
باید همیشه غمگین باشی؟ شکست خورده باشی؟!
عزیز من!
یاد بگیر که تو دختری!
...یاد بگیر تو کلاس بذاری! تو ناز کنی !
اون خیلی بیجا می کنه تورو ناراحت کنه!
خیلی بیخود می کنه اشکتو دراره!
اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دی شادی زندگیتو ازت بگیره؟!
این اسمش عشق نیست به خدا!
خودتو گول نزن!
کسی که عاشق توا،
هرگز نمی تونه غمتو ببینه!
چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه!!
دختر باش!
دخترونه ناز کن!
دخترونه فکر کن!
دخترونه احساس کن!
دخترونه استدلال کن!
دخترونه زندگی کن!
اما بدون غم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن!
عاشق شو، که زندگی کنی!
یک عمر، زندگی کنی!
اما حواست باشه،
با حسای الکی که این روزا به عشق تعبیر می شه،
به زندگیت کوچکترین خدشه ای وارد نکنی....
دختر باش، و افتخار کن که دختری!
به افتخار همه دخترا
با من درد و دل کن .......
ما را در سایت با من درد و دل کن .... دنبال میکنید
برچسب: دختر باش,دختر باشورت,دختر باشخصیت,دختر باشرت,دختر باشی,دختر باشگاهی,دختر باشال,دختر باشلوار,دختر باشیم,دختر باش ورزشکار باشه, نویسنده: بازدید: 79