دختر باش

خرید بک لینک

چرا فکر می کنی چون دختری

باید همیشه غمگین باشی؟ شکست خورده باشی؟!

عزیز من
!

یاد بگیر که تو دختری
!

...
یاد بگیر تو کلاس بذاری! تو ناز کنی
!

اون خیلی بیجا می کنه تورو ناراحت کنه
!

خیلی بیخود می کنه اشکتو دراره
!

اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دی شادی زندگیتو ازت بگیره؟
!

این اسمش عشق نیست به خدا
!

خودتو گول نزن
!

کسی که عاشق توا،


هرگز نمی تونه غمتو ببینه!

چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه
!!

دختر باش
!

دخترونه ناز کن
!

دخترونه فکر کن
!

دخترونه احساس کن
!

دخترونه استدلال کن
!

دخترونه زندگی کن
!

اما بدون غم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن
!

عاشق شو، که زندگی کنی
!

یک عمر، زندگی کنی
!

اما حواست باشه،


با حسای الکی که این روزا به عشق تعبیر می شه،

به زندگیت کوچکترین خدشه ای وارد نکنی....

دختر باش، و افتخار کن که دختری!

به افتخار همه دخترا

با من درد و دل کن .......

ما را در سایت با من درد و دل کن .... دنبال می‌کنید

برچسب: دختر باش,دختر باشورت,دختر باشخصیت,دختر باشرت,دختر باشی,دختر باشگاهی,دختر باشال,دختر باشلوار,دختر باشیم,دختر باش ورزشکار باشه, نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 12:33

صفحه بندی